14 February 2012

Los pensamientos del amor y la música que tiene la señora.




La señora has made it very clear that she thinks boys are bad news.  In fact, the first night I was here she found out I have a boyfriend.  She immediately told me a story about one of her previous niñas whose boyfriend cheated on her while she was here. (Thanks alot, señora).  The other day, la señora asked about my previous relationships.  She came back from the kitchen and broke out into song! You might think this is strange, but trust me…this is nothing new at my house! Last night, while I was trying to do some homework, she started dancing to some music she had playing. Then, she told me to get up so she could teach me.  I know I’ll always remember how she sings to recordings of her own songs while she cooks and how she randomly breaks out into dancing and singing.  As strange as the things la señora does can be, and as annoyed as I get sometimes, I really do appreciate the love she has for music.  I could live without her views on love though…



La señora ha dejado muy claro que ella piensa que los chicos son noticias malas.  De hecho, la primera noche que estaba aquí ella descubrió que tengo un novio.  Ella me dijo inmediatamente un cuento sobre una de sus niñas del pasado que tenía un novio que la engañó. (Muchas Gracias, señora).  El otro día, la señora me preguntó más información de mis relaciones pasadas.  Ella volvió de la cocina y empezó a cantar.  Quizás piensas que esta es un poco extraño, pero me confías…No es nada nuevo en mi casa.  Anoche, mientras hacía la tarea, ella empezó a bailar con la música.  Entonces, me dijo que necesitaba levantarme para que ella pudiera enseñarme.  Sé que siempre recuerdo cómo ella canta con sus grabaciones de sus propias canciones mientras cocina, y cómo ella baila y canta al azar.  Tan raro como las cosas que ella hace puede ser, y como a veces me molesta, de verdad yo aprecio el amor que ella tiene para la música. Pero podría vivir sin sus opinions del amor…

No comments:

Post a Comment